מדיניות החזרות
על הלקוח לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו, ולערוך השוואה הן להזמנה והן לחשבונית שתימסר לו בעת האספקה.
1. במקרה שתתגלה אי התאמה של המוצרים בעקבות הבדיקה הנ"ל או במקרה אחר של חוסר שביעות רצון מצד הלקוח לעניין המוצרים המסופקים, על הלקוח להודיע על כך, לשירות הלקוחות, בתוך 24 שעות לאחר מועד האספקה. מוקד שירות הלקוחות יתאם עם הלקוח את ההשלמה / החזרה של המוצר/ים ו/ או את החיוב / זיכוי הכספי של הלקוח, לפי העניין וככל שמתחייב על פי כל דין.
1.2 החזרת מוצרים אשר אינם בהתאמה אישית ניתן להחזיר תוך 14 יום מקבלתם באריזה המקורית ו/או בהתאם להוראות החוק.
1.3 החזרת התשלום תעשה באופן בו נעשה התשלום.
1.4 בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע״א-2010, יהיה הצרכן רשאי לבטל ולהחזיר את המוצר הנרכש ובלבד שביטול כאמור יהיה בתנאי שלא נעשה במוצר הנרכש כל שימוש ו/או שאין פגם במוצר הנרכש.
1.5 כמו כן, לא תהא למזמין כל טענה ו/או תביעה כנגד תאריך התפוגה המצוין על המוצר שסופק ללקוח כל עוד תאריך התפוגה הרשומה על המוצר הינה בפרק זמן סביר לפני תום התפוגה, וזאת בהתאם לשיקול הדעת הבלעדי של Chasing Wanderlust.
1.6 לא תתאפשר החלפת מוצרים.